Kerasnya mata nih..

Hari ni dah hari ahad dah erk. rasa baru je kjap tdi start cuti hujung minggu ni. masa mkin lama makin cpt berlalu...buat kerja xbrfaedah cpt la rasa.cba buat bnda baik ckt,cnfirm lamenye lah. Aku ni dari semalam lagi xtido. xtahu lah knpe mata aku keras sgt nk tutup. biasanya paling lwtpun smpai kul 3 jer aku leh tahan. tu pun mmg dh rasa brat gler9999 mata. tapi ai bleh plak tahn smpai skarg dngn ckit pun xrase nk tertutup mata ni.

Mungkin nescaffe ais kt kdai mmk smlam yg mmblehkan aku brtahan smpai skrg ni. maybe... cite psal smlam, mmg full lah actvty aku. full ape? full time ngadap komputer kesayangan aku ni..hehehe. dari lepas buke saampai lah skang ni.xpernah skli pun off.
cma ade la 2,3 kli ter shut down sndri cuz overload power. Mata aku keras ni xkeseorngan, tp bertemankan mata member gua yg smemngnya krs tu,amir. die keras pun full time ngadap kmpter gk, layan Need For Speed : Pro Street and + bergayut ngan die punyer xxxxxxx.xtau lah,tdi dh buat statement yg mngatakan dh solo. mgkin akn ditarik balik kot statement tu..

Lps aku boring surf internet (lupe nk bgtau yg aku ngadap pc aku surf internet) aku try tgk movie plak. tapi mata jdi layu la. terus aku ambik keropok Segera yg aku bwk dri klntan sbb nk elk ngantuk. keropok tu jgk la jd juadah sahur aku..apesal bilik ni rasa cm pusing2 jer? ooo..msa untuk aku gnti ti do ni. ok, chow.



tido kt meja je lah..

nilah pc ksyngn aku.brsph gler kn...
ni plak amir duk lyn NFSPS

0 comments:

Post a Comment

pliz comment..

Related Posts with Thumbnails